Customer service nu este un department. Este o atitudine !

Pentru noi, echipa Bergerat Monnoyeur Romania, satisfacția clienților noștri este foarte importantă. Proactivitatea, flexibilitatea, respectul față de alții și empatia sunt atributele care definesc atitudinea noastră față de clienți. Ne dorim ca partenerii de afaceri cu care colaborăm să se simtă mereu:Client Caterpillar

Siguri. Nu doar de calitatea utilajelor și a pieselor Cat, ci și de calitatea serviciilor noastre.

Apreciați. Pentru că valorile noastre sunt solide, iar relaționarea umană și construirea de parteneriate pe termen lung sunt obiective prioritare pentru noi.

Privilegiați. Nu doar de soluțiile pe care le oferim cu profesionlism nevoilor de business, ci și de sfaturile, serviciile și oportunitățile pe care le creem pentru ei.

Mândri. Mândri că-și pot baza afacerile pe bazele solide oferite de competitivitatea, eficiența și productivitatea dovedită a utilajelor Caterpillar.

Cum reușim să transpunem în activitatea noastră de zi cu zi aceste deziderate? Încercând ca relațiile profesionale pe care le dezvoltăm cu partenerii noștri de afaceri să devină relații de viață, relații bazate pe viziuni, obiective și interese comune, susținute de principii solide și de respect reciproc. Pentru că la Bergerat Monnoyeur România vocea clienților noștri este întotdeauna ascultată.

Încă din anul 2012 am implementat un sistem de evaluare și de măsurare a gradului de satisfacție al clienților noștri vis-a-vis de produsele și serviciile oferite. Misiunea declarată a acestui proiect este să ne asigurăm că promisiunea brandului este îndeplinită:

  • oferind produse și servicii relevante
  • oferind simplitate și eficiență în relațiile de afaceri
  • oferind bucuria amintirii unei experiențe plăcute
  •  

    Un nou slogan s-a născut: Oferim calitate, valoare și excelență în fiecare zi”.

    Customer ExperienceCuvintele „în fiecare zi” definesc crezul nostru că o experiență constant plăcută a clienților noștri în relația cu noi nu este doar un proiect ci o călătorie ce are loc zi de zi, o călătorie făcută de oameni! 

    Dar asta nu e totul! Nu ne mulțumim doar să măsurăm, ci și analizăm cu atenție rezultatele și decidem asupra unor acțiuni corective care să ne ajute să fim din ce în ce mai aproape de nevoile voastre, clienții noștri. Pentru că suntem determinați să ne ameliorăm continuu activitatea și performanțele cu dorința de a vă oferi alături de produsele și serviciile noastre excepționale și experiențe excepționale.

    Tocmai de aceea, atunci când unul dintre operatorii noștri de call center vă vor contacta pentru a vă solicita opinia despre gradul de satifacție, vă sugerăm să nu ezitați să răspundeți. Îmbunătățirea continuă a calității serviciilor noastre depinde în mare măsură și de dumneavoastră!

    MEREU ÎN  SERVICIUL CLIENȚILOR NOȘTRI 

    Aboneaza-te la Newsletter